Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bardzica | użytkownik

imię i nazwisko adresVarsovia zarejestrowany03.05.2007 @11:36:26 ostatnio na stronie12.12.2009 @20:54:19

Jestem.

Fotografuję.

I coraz rzadziej wystawiam oceny.

I klikamy tutaj ło http://www.marmarstudio.pl <- zapraszamy serdecznie.

Nie potrzebuję komentarzy i ocen od osób, które gówno wiedzą, czyli tyle, co ja. Konstruktywna krytyka i podpieranie oceny słowami. Każde inne jest dla mnie tym, czym czerwona płachta dla byka.


Mój paskud drugi połów http://maretzky.digart.pl/


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwall.ownlog.com OnetSkypetiainen999 Gadu-Gadu5948989
digarty99 komentarze999 posty na forum5

komputer / sprzęt
Canon 20D, Canon 18-55mm f/3.5-5.6, Canon 35-80mm f/4-5.6, Canon 75-300 f/4-5.6 ultrasonic, Helios 50mm f/2.

komentarze
~Poltergeist    23.02.2008 @21:26:49
:D
_______
:S
~avanguard    20.02.2008 @16:06:52
~centy    19.02.2008 @10:42:47
kontynuujac Twoj tok myslenia to czy piekne mazurskie jeziora nie bylyby wdzieczniejsze nic kolorystyczna plama??
~supergroszek    19.02.2008 @10:32:30
przecież chyba o to chodzi aby zdjęcie różniło sie od reszty powodzenia
_______
.a kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz Światła purpurowy.
~supergroszek    19.02.2008 @10:31:09
o co Ci chodzi z tymi wyjątkowymi zdjęciami?
_______
.a kiedy przyjdzie także po mnie
Zegarmistrz Światła purpurowy.
~centy    18.02.2008 @23:18:14
a'propos to bylo moje okno zachodnie w poludniowym mialem piekna panorame tatr- wiec daleko od miasta. pozdrawiam
~centy    18.02.2008 @23:16:12
ale przeprowadz doswiadczenie o ktorym pisalem wczesniej.
~centy    18.02.2008 @22:28:50
zle zrozumialas. chodzilo mi o zlamanie harmonii bo ona nie przyciaga wogole oka. trzeba na cos zwrocic uwage widza. bo spojrz na swoja fotke z odleglosci okolo 5metrow- widzisz tylko kolorowa plame, a jakikolwiek pkt przyciagnal by cie blizej. no ale dzieqje za wspolczucie, mam nadzieje ze teraz zostalem zrozumiany- jak nie- wspolczuje
~centy    18.02.2008 @19:55:55
tak tylko takie kolory mozna wygenerowac w ps bez fotografowania. a chodzilo mi o cos co bedzie pkt zainteresowania- gdyz same kolory to niestety za malo. np chmurka : http://www.digart.pl/praca/1408038/zachod_18a.html albo tu http://www.digart.pl/praca/913513/Zachod_slonca18.html niedlugo dorzuce cos co bardziej odpowiada Twojej fotce
~Bublus    17.02.2008 @13:12:03
ja sie nie zmam typko to swiatło i tło jakieś dziwne dla mnie tutaj
_______
Zapraszam do siebie

Uwierzyłeś w to że łatwo jest pokonać świat nadzieja gaśnie gdy zaczynasz sie go bać
~Mazzieh    17.02.2008 @07:33:32
oj,... juz chyba zniknal tamten digart
~noway    16.02.2008 @22:45:17
Pewnie odwiedze za jakiś czas. Miłego wieczoru
~noway    16.02.2008 @22:41:26
Nie miałam okazji zobaczyć na własne oczy, nie zostaje mi chyba nic innego jak uwierzyć na słowo... Ewentualnie poczekać na nowe zdjęcia
~noway    16.02.2008 @22:36:34
Nie... Las zawsze ma w sobie coś magicznego A zdjęcie jest bardzo ładne.
~aniolak13    13.02.2008 @20:10:31
a ile naliczylas kolorow na teczy
_______
Rok przestępny jest dobrą okazją do
popełnienia większej ilości błędów
~Leftone    09.02.2008 @23:31:30
juz zauwazylem, dzieki
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    09.02.2008 @23:21:10
no wlasnie dlatego ze mala glebia, oko sie rozmylo, a wg. mnie niepotrzebnie
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    09.02.2008 @23:05:00
chyba ze chcesz ?
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~Leftone    09.02.2008 @23:04:37
wiem, ale masz wieksze doswiadczenie niz ja w tym temacie, wiec nie bede marudzil co mi sie nie podoba.
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~heartbeats    09.02.2008 @22:56:02
no tak tak.
ale wciąż jest coś nie tak :P
~heartbeats    07.02.2008 @09:27:30
Jesooo -.-'
Wybacz.

Ale przynajmniej mniej więcej wcelowałam..
Bądx tak dobra i go poinformuj o moim komentarzu u Ciebie -.-'
~heartbeats    06.02.2008 @21:17:30
hm. hm. hm.
albo mnie oczy mylą - albo dzisiaj był tu digart kociambra w wyrku i pytanie jak zrobić kotu zdjęcie coby nie prześwietlić i żeby nie było niedoświetlone? oO'
hmm. albo zwariowałam (studia) albo po 7h nauki mam zwidy (studia) albo... hmmm. (?)

niemniej jednak valdemar ma piękne koty w profilu i polecam się na nim wzorować :D
~Khannah    06.02.2008 @16:56:59
ahaaa, to wszystko jasne, też myślę o turystyce
_______
Chodź, chodź ze mną do łóżka!
Bez ambicji, grzechów, wstydu i lęku!
~heartbeats    06.02.2008 @09:38:57
hobbiś, co do fotografowania czarnego kota da się:
http://digart.img.digart.pl/data/img/85/92/download/1433889.jpg

i popytaj valdemara - ja go uważam za mistrza w tej dziedzinie
ostatnio edytowane: 2008-02-06 09:39:13
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt